Strony

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

V. Engineer - Pierre de Ronsard - FINAŁ!

Wreszcie! Zamiast biec do pracy mogę na spokojnie zasiąść do napisania posta na blogu :) No, powiedzmy, że na spokojnie, bo czeka mnie jeszcze wielkie pakowanie - jutro wyjeżdżamy na zasłużony i wyczekany urlop :)
Tak więc, z zimowych klimatów z ostatniego postu przejdźmy do letnich :D
Jednak udało mi się skończyć moją zielnikową różyczkę przed urlopem, z czego bardzo się cieszę!
Będzie dużo zdjęć, ale to dlatego, że bardzo mi się ona podoba :) Wiecie, że kocham róże :)
Miał być finał wśród róż, ale szczerze mówiąc ostatnie burze tak wytłukły kwiaty, że szkoda gadać :(
Róże, tak jak pozostałe zielniki, haftowałam na marmurkowej Luganie 25ct jedną nitką muliny DMC. Troszkę szczczegółów:

Zdecydowanie bardziej okazałym tłem są hortensje, którym ostatnie ulewy nie zaszkodziły tak bardzo jak różom.




Tym miłym dla oka akcentem udaję się na 2-tygodniowy urlop :) Przez ostatni okres pracowałam jak mróweczka, zarówno w pracy zawodowej, jak i tej bardziej przyjemnej, rękodzielniczej, więc czas odpocząć :) Nie zdążyłam wszystkiego pokazać, więc jeśli będzie zasięg i chwilą czasu, to wpadnę jeszcze na bloga :) Tymczasem, robię reset :)))

 ***
EDIT.. :)
Jak tu spakować całą rodzinę, jak jeden kot zajmuje tyle miejsca? :D
Serdecznie dziękuję za odwiedzinki :) Pozdrawiam gorąco!

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam projekty autorstwa V.E.
    Róża nieustannie mnie zachwyca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny haft! Piękny wzór i piękne wykonanie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft w pięknej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia tego przepięknego haftu! Róże wyszły jak malowane! Aż mi się chce też zacząć haft z tej serii (w planach mam irysa). A do tego przepiękna oprawa zdjęciowa :)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne róże wyhaftowalaś. ...wyglądają bosko:-)
    Udanego urlopu życzę. .ja jutro już wracam z wakacyjnych wojaży. .
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne róże! Gratuluję ukończenia haftu! Piękny!
    Udanego urlopu, wypoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny hafcik :) Hortensje tez masz przepiękne :) Życzę udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft! Też mi się marzy jego wyszycie...
    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci skończenia róż przed urlopem wielkie brawa, twoje tempo pracy jest bardzo szybkie, haft przepiękny ja kiedyś też go zaczełam ale czeka na lepsze czasy.
    Róże śliczne A z bzem też pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam i życzę ci miłego udanego urlopu, wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  10. wowowwwwowowowowow!!!! haft przepiękny, tak jak pisałam już wcześniej, że to będzie cudo i cudo jest.

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże przepiękne!!!!
    Miłego urlopu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy Ty to wyszyłaś??? Nawet nie zakodowałam momentu rozpoczecia. Róża tego projektu jest piekna i udało Ci się to utrzymać. Niestety i u mnie ró,ze s,a mjak poparzone po deszczach tego lata, hortensje dopiero zaczynaja kwitnąć więc kwiat zachowany.
    Udanego wypoczynku i dobrej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ szybko ją machnęłaś! Wygląda zjawiskowo!
    Oj, szkoda róż w ogrodzie...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft piękny i sesja piękna.Do tego jeszcze ten biały, puszysty brzuszek.
    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ukończenia tego pięknego haftu! Jednak dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny haft,uwielbiam wzory z tej serii! Dawno nie haftowałam, ale po głowie chodzi mi właśnie ta róża :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca i świetna sesja zdjęciowa:-)) Udanego wypoczynku:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotek jest super, aż się uśmiałam, jak nic trzeba go zabrać ze sobą :)
    Super hafcik wygląda w całości. Udanego urlopu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft cudny, kwiaty wyglądają jak żywe! A kot widzę ma podobne podejście do pakowania jak moje sierściuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutnie cudowna! :) Gratuluję ukończenia i pięknych zdjęć! Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne :)
    Kot, jak widzę, gotów do drogi ;)
    Wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny różany haft i wspaniałe zdjęcia.
    To walizkowe z kociskiem rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne róże! Uwielbiam te kwiaty! Też kiedyś myślałam nad wyszyciem kilku zielnikowych kart tej projektantki wzorów, ale do tej pory niestety jeszcze to nie wyszło.
    Zdjęcia również śliczne.

    OdpowiedzUsuń