Strony

wtorek, 5 grudnia 2017

Słodki SAL z choinką - finał!

No i skończyłam, choć wydawało się to prawie niemożliwe!
Wczoraj, pokazując Wam postępy poczynione przez weekend, miałam zakodowane w głowie, że termin zakończenia Salu z choinką upływa w Mikołajki, a tu bęc! Dziewczyny publikując posty na swoich blogach uświadomiły mnie , że to dzisiaj. Tak się jednak dobrze dla tego Sal-u złożyło, że dzisiejszy dzień musiałam spędzić sama ze sobą. Żeby nie tęsknić odpaliłam więc turboigiełkę i tym sposobem o 22:16 postawiłam ostatni krzyżyk w choince :)
Na potrzeby zdjęcia hafcik tylko przymierzyłam do ramki. Muszę oprawić go na spokojnie.
Zdjęcie tylko jedno, bo wszystkie inne wyszły paskudnie. Nocne zdjęcia okropnie psują urodę haftu :(
A choinka jest tak piękna, że zasługuje na sesję w świetle dziennym :)
Jak tylko mi się uda ją zrobić, to będzie finał nr 2 ze wszystkimi szczegółami :)
Tymczasem lecę nakarmić żabkę u Kasi :)

17 komentarzy:

  1. Twoja turboigiełka sprawiła się na medal! Efekt rewelacyjny! I tym sposobem nie przytyjemy w Święta, jak się nasycimy widokiem takich słodkości na blogach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja choinka! Turboigiełka spisała się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały obazek na świeta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta choinka!! Chyba muszę sobie taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, też myślę o skuszeniu się

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie oprawiona, śliczny ten hafcik, szkoda że nie miałam czasu go wyszywać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombowy wzór! Piękna choinka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta choinka jest niesamowita, piękna kolorowa . Haft jest cudowny. Gratuluje ukończenia w terminie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety ! Widziałam choinkę nie oprawioną u kogoś na blogu , ale w oprawie prezentuje się sto razy lepiej :) Fantastyczny haft !

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale!! a tak nawiasem mówiąc, gdzie Słonko kupiłaś swoją turboigiełkę?? chetnie zakupiłąbym ze dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna choinka! Super, że udało Ci się ukończyć haft w terminie! Efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka jest urocza!
    Gdy pisałaś, że chyba nie dasz rady rady ukończyć w terminie, pomyślałam, że kto, jak nie Ty?
    No i udało się - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały finał tego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft! Wspaniała ramka do niego! Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna :) To kończyłyśmy choinkę w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń